Støtte

Her får du hjelp med dine ofte stilte spørsmål angående RAWBIKE. For generelle spørsmål angående vedlikehold, vedlikehold og montering henviser vi til FAQ og vår Youtube-kanal der vi har en håndfull videoer for å veilede deg om montering og de vanligste justeringene på RAWBIKE. Se beskrivelse nedenfor om hva vi trenger fra deg for å hjelpe.
Trinn 1.

Alle garantisaker må gå gjennom RAWBIKE. Hvis du kontakter et verksted direkte, vil RAWBIKE ikke godkjenne saken. Hvis du har trimmet RAWBIKE eller gjort andre endringer, gjelder ikke garantien.

Trinn 2.

Trykk på hjelpeknappen nederst i høyre hjørne. Gi oss navn, telefonnummer, rammenummer og serienummer på batteri, skjerm eller kontrollboks.

Trinn 3.

Beskriv feilen så nøye du kan. Legg ved bilder og videoer av skaden og serienummer eller rammenummer på den skadede delen. Gi oss også kjøpsdatoen på RAWBIKE.

Håndbøker

Her finner du manualer for både RAWBIKE og U1.